יום שישי, 17 ביולי 2015

שיפוץ ושיפור של רכבים משומשים

מתכננים לרכוש רכב חדש? יש ברשותכם רכב ישן שאתם מאוד אוהבים? רגע לפני שאתם רוכשים רכב חדש ישירות מהסוכנות בסכום כסף גבוה כדאי לדעת כי אפשר וגם כדאי לעתים לשפץ ולחדש רכבים משומשים. בעזרת טיפולי פחחות וצבע לרכב נצליח לחדש את המעטפת החיצונית של הרכב ולהחזיר לו את המראה החדש והמרשים.

אנו מציעים שירותי פחחות וצבע לרכב בחולון ובאזור בת ים והסביבה, העבודה מתבצעת במוסך מסודר ומקצועי על ידי צוות מוסמך ומנוסה. שביעות הרצון שלכם היא ההצלחה שלנו, הצטרפו גם אתם אל מאות לקוחות קבועים השבים וממליצים לחבריהם לטפל אצלנו ברכב.

הרי את מחודשת לי

רכיבת רכב חדש גוררת עמה היום תשלומים גבוהים של מס ושאר הוצאות, מיד עם היציאה אל הכביש מאבד הרכב מערכו, ירידת הערך של הרכבים החדשים מהירה ומשמעותית הרבה יותר בהשוואה לירידת ערך של רכבי יד שנייה. צוות מקצועי מנוסה יצליח לחדש ולשפר גם רכבים ישנים בני עשר שנים ויותר. אם הרכב תקין וטוב מבחינה מכאנית אנו נצליח לשפץ את המעטפת החיצונית ולהגשים לכם את החלום על אוטו שנראה ממש כמו חדש. מהר מאוד תקבלו הרבה מחמאות ושאלות על הרכב החדש.

איך מחדשים את הרכב?

כל שיש לעשות הוא להביא את הרכב אלינו לטיפול, כמה ימים אצלנו במוסך והרכב כבר נראה הרבה יותר טוב. טיפולי פחחות וצבע לרכב מומלצים בעבור רכבים משומשים, קשה יהיה להעלות על הדעת כי מדובר ברכב משומש. ישנם דגמים איכותיים מאוד של רכבים משפחתיים, רכבים אמינים, פשוטים, נוחים לנהיגה ומרווחים לנוסעים, כיום כבר לא מייצרים רכבים כאלו, רגע לפני שאתם מוכרים רכב כזה תחשבו שנית על האפשרות לחדש אותו.  

תסתכלו בקנקן וגם במה שיש בתוכו

לקראת מכירת רכב זוכה המעטפת החיצונית של הרכב להרבה מבטים בוחנים ובדיקות, הכינו את הרכב היטב למבחן. עם טיפולי פחחות וצבע לרכב תצליחו לחדש את הרכב, לשפר את מראהו החיצוני ולהעלות את ערכו בשוק. רכבים מחודשים ומשופצים ניתן יהיה למכור מהר יותר ובסכומים הרבה יותר גבוהים. בשוק הרכב התחרותי של ישראל כל יתרון יחסי מגדיל את סיכוייך להצליח למכור את הרכב.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה