יום חמישי, 15 באוקטובר 2015

מערכת סולארית מונה נטו

שיטת חיבור מערכת סולארית נקראת "מונה נטו" מדובר פה בצריכת חשמל ע"י המבנה , כלומר המערכת מייצרת אנרגיה בעזרת השמש עם קולטים אשר הותקנו מראש ובעזרת ממיר ממתח היא מתחברת לרשת החשמל של הבניין. המערכת הזו דומה לשאר המערכות הסולאריות אך דבר אחד שונה וזה דרך חישוב ההוצאות מול חברת החשמל, בעזרת מונה ניתן לדעת בדיוק מה העלות החשמל ובכך ליצור בקרה בכל זמן נתון. מדובר על פריצת דרך משמעותית החוסכת לכולם כסף ובנוסף שומרת על איכות הסביבה ואינה מצריכה פרוצדורות נרחבות. ההתקנה מתבצעת בעזרת מתקין מקצועי.

מי משתמש במערכת סולארית זו?

מערכת מונה נטו מתאימה בעיקר לגופים גדולים כגון: בתי חרושת, מפעלים, רפתות, מוסדות ובתי חולים. יחד עם
זאת גם מי שמעוניין כצורך פרטי ניתן להתקין על הגג מערכת זו. מי שרוצה לחסוך באנרגיה ולשמור על סביבה ירוקה ועוד. מדובר על מערכת עם יתרונות משמעותיים המועילים ומפיקים אנרגיה בעלות נמוכה. יחד עם זאת עלות התחזוקה היא נמוכה, ובעזרת מערכת זו ניתן "לפקוח עיניים" ולוודא שאין חריגה בתשלום החשמל סוג של בקרה. ניתן להרכיב את המערכת הזו על כל הגגות כמובן בעזרת איש מומחה ומקצועי בתחום. והיתרון המשמעותי החשוב מכל הוא חסכון רב בחשמל. מדובר על מערכות סולאריות איכותיות 
המחזיקות מעמד לתווך ארוך .

נשמע מעניין? וודאי הזמינו היום ותיהנו מחיסכון בחשמל 


אחרי כל היתרונות וכמובן שיש עוד זה הזמן להתקין את מערכת הסולארית מונה נטו ולישון בשקט בכך שאתם יודעים שלא תהיה לכם חריגה בחשבון החשמל. כדי שתוכלו ליהנות מחסכון משמעותי חשוב מאד לפנות לחברה המתקינה את המערכות הסולאריות, אחת החברות המובילות בתחום מערכת סולארית מונה נטו היא אלי מערכות סולאריות בזכות הידע הניסיון והמקצועיות לקוחות רבים כבר מרוצים וברשותם מערכות סולאריות איכותיות. חברת אלי מערכות סולאריות יודעת להתאים במדויק את סוג המערכות הסולאריות ללקוח וזו הייחודיות שלה. מקסימום אנרגיה במינימום הוצאה. למידע ופרטים נוספים כנסו לאתר וקבלו ייעוץ ראשוני ללא תשלום. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה