יום חמישי, 3 בדצמבר 2015

למה כדאי לדעת יותר על מערכות סולריות

כל פיתוח חדשני עולה עם ספקות וחששות לגבי תפקודו ויעילותו בפועל, זה דבר טבעי וטוב שכך. כדי להבין קצת יותר על תחום חשמל סולארי ביתי פותחה בארץ מערכת סולארית המייצרת חשמל בעזרת השמש ויכולה לתת מענה מספק ואיכותי . שימוש בחשמל סולארי ביתי יכול לחסוך הוצאות רבות בעתיד. בעיקר כאשר מדובר במפעלים ובתי חרושת גדולים, או מוסדות וגופים שזקוקים לחשמל ללא הפסקה.

חשמל סולארי ביתי- מערכת ידידותית ואינה מסוכנת

המערכת הסולארית הביתית אינה מזיקה לבריאות וזאת עפ"י חוק המשרד להגנת הסביבה בדק ומצא
שמערכת סולארית ביתית אינה פולטת קרינה המזיקה לסביבה, בין אם מדובר בבני אדם או בבעלי חיים. ולכן התקנת מערכת חשמל בייתי בהחלט תקינה ועונה על הציפיות כנדרש.
בנוסף היא גם בטיחותית הכיצד? כאשר ישנה הפסקת חשמל אותה מערכת סולארית מפסיקה ביזמתה את זרימת החשמל בכדי לא לייצר חלילה התחשמלות. לכן חשמל סולארי ביתי הוא בהחלט מומלץ גם מהבחינה הבטיחותית.

שמירה על תקינות המערכת הסולארית

כדי להבטיח את אמינותה של מערכת סולארית והיא תפעל כנדרש צריך מעט לתחזק אותה, לא להיבהל לא מדובר במשהו מסובך מידי אלא פשוט מאד. מומלץ לשמור על הקולטים נקיים – ואם צריך לנקות אותם כמובן לנקוט בכל אמצעי הזהירות והבטיחות. בעונת החורף כמובן אין צורך בניקיון – שכן הגשם עושה עבודה טובה. אבל בשאר העונות במיוחד בקיץ שמצבר אבק על הקולטים חשוב להקפיד על ניקיון על מנת שהמערכת הסולארית תעבוד היטב.

להתייעץ עם מומחה בתחום

מדובר על מערכת סולארית שצריכה להתאים לגג הבניין, ולכן אדם בעל הסמכה צריך לבדוק היכן להציב את הקולטים, ולפי כך להתאים את המערכת לצרכים של הלקוח. לא מומלץ לקחת סיכון ולהתקין את המערכת בעצמכם ולכן בעל מקצוע יכול להתקין במהירות ובמקצועיות וחשוב ביותר שלא יהיה סיכון ושאותה מערכת סולארית תהיה בטיחותית.

חברת אלי מערכות סולאריות מציב לעצמו רף גבוהה ועומד בו ביתר שאת, ניתן למצוא אצלו שירות מקצועי, יחס אדיב , והתקנה עפ"י הוראות התקן. אז אם אתם רוצים עוד היום להתקין בביתכם, בבית העסק וכדומה מערכת סולארית תפנו למקצועיים ביותר.

 לקבלת מידע נוסף וייעוץ ללא תשלום כנסו לכאן.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה