יום ראשון, 6 בדצמבר 2015

למה רכב ישן הוא בעל ערך?

בלאי של רכב הוא מטרד לא קטן, כיוון שצריך ללכת למוסך לחכות בתור להחליף חלקים ואם אין במלאי לשוב ולחזור בפעם אחרת וחוזר חלילה. רכבים ישנים יכולים לעלות לנו לא מעט כספים ולעיתים השקעה זו אינה משתלמת כלל. אך אל תגידו נואש ישנה אפשרות וכבר הרבה עושים זאת פשוט מאד מוכרים את הרכב לחברת רכבים לפירוק ובזה סוגרים עניין. מה יוצא לי מכל זה אתם וודאי שואלים? המשיכו לקרוא.

הרכב מקרטע? יש פתרון

אולי זה יישמע לכם מעט מוזר אבל אתם יכולים להרוויח
ממכירת רכב ישן קונה רכבים לפירוק איך? ובכן גם אם הרכב שלכם לא נוסע בכלל ולא כשיר לנסיעה החלקים שלו יכולים "להציל" מכוניות אחרות. בעזרת חברה המתמחה בפירוק מכוניות היא תוכל לממש את הפוטנציאל של הרכב שלכם ואתם יכולים לקבל כסף עבור הרכב הישן, מה גם שאתם עוזרים לאיכות הסביבה איך? בזכות זה שאתם מוכרים את הרכב הישן פליטת העשן שהוא יוצר מזיקה לסביבה וכל עוד שרכב ישן נמצא על הכביש הוא מזהם את הסביבה לכם מכירת הרכב היא חסכונית יעילה וחשובה.

מי קונה חלקים מרכבים ישנים?

כאשר הרכב דומם ואינו נוסע יכול להיות שהתקלה היא במנוע, או אם זה רכב ידני אז התקלה היא בגיר ההילוכים משמע שהרכב מושבת וגם אם יתוקן זה לא מומלץ יכול להיות שהתקלה תחזור שוב וזה יכול לסכן גם אתכם הנהגים וגם את הסובבים אתכם לכן האפשרות היא מכירת הרכב לחברת פירוק. מי שקונה את חלקי החילוף מרכבים אלו הם מוסכים, אנשים שלא רוצים לקנות חלקי חילוף חדשים כי ראשית זה יקר ושנית זה נגיש וחוקי ויכול להיות פתרון חסכוני ביותר עבורם.

נשמע מסובך? לא כל כך


על מנת שביצוע המכירה יתנהל באופן מקצועי ואמין חשוב לפנות לחברה שמתמחה בתחום. אנו בחברת גרר הארץ מספקים שירותי פירוק למכוניות מכל הדגמים, ניתנת האפשרות לכם הלקוחות לקבל שירות מקצועי, מהיר ופשוט . בעזרת צוות המומחים שלנו תוכלו להגיד "שלום" לרכב הישן ולהתקדם הלאה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה