יום חמישי, 16 באפריל 2015

וטרינר בבאר שבע מסביר על חשיבות עיקור וסירוס

וטרינרים ושאר מטפלים בבעלי חיים או אוהבי חיות ממליצים בחום על עיקור וסירוס של כלבים וחתולים. הסיבה העיקרית לכך היא מניעת התרבות יתר של חתולים וכלבים. ללא עיקור תוכל נקבה להמליט מספר פעמים בשנה סך כולל של כ-12 גורים. עיקור וסירוס נחוצים לשם מניעת ההתרבות אך הם מביאים עמם גם יתרונות בריאותיים המשרתים את טובת חיית המחמד ובעליה.

מהו ניתוח עיקור?

מדובר בהליך פשוט ושגרתי אותו מבצע וטרינר בבאר שבע מספר פעמים בשבוע, הניתוח מתבצע בנקבות בוגרות תחת הרדמה מלאה בתנאי אשפוז בקליניקה.
זהו ניתוח במהלכו מסיר הווטרינר את הרחם והשחלות באופן מלא. פרט למניעת האפשרות של החיה להריון הניתוח מונע גם מצבים של מתח גופני וסיבוכים של המלטות מסובכות. לאחר הסירוס הכלבה או החתולה תהיה הרבה פחות להוטה לשוטט, כלבה לאחר עיקור תהיה הרבה פחות אגרסיבית או תוקפנית. הסיכויים של הכלבה לחלות בסרטן העטינים יורדים באופן משמעותי.

מהו ניתוח סירוס?

הליך לסירוס זכרים נחשב פשוט יותר בהשוואה להליך אותו עוברות הנקבות. הסירוס מתבצע תוך ביצוע חיתוך קטן באמצעותו מוסרים האשכים באופן מלא. גם ניתוח זה מתבצע תחת הרדמה מלאה בתנאי קליניקה. לאחר הניתוח הזכר יהפוך הרבה פחות תוקפני ואגרסיבי, הזכר יהפוך פחות טריטוריאלי. יתרונות בריאותיים של סירוס באים לידי ביטוי במניעה של סרטן האשכים, מניעה של בקע ותרומה לאריכות חיים.

מרפאה וטרינרית בבאר שבע לניתוחי סירוס ועיקור


הניתוח יהפוך הרבה יותר פשוט ומהיר בעבורכם ובעבור חיית המחמד שלכם כאשר תבחרו וטרינר בבאר שבע המחזיק בניסיון הדרוש. ההמלצה שלנו היא מרפאה וטרינרית בבאר שבע המבצעת ניתוחי עיקור וסירוס באופן קבוע. לקבלת מידע נוסף על ניתוחי עיקור וסירוס ושאר אפשרויות למניעת המלטות בקרב נקבות כדאי לפנות אל וטרינר בבאר שבע. ההמלצה הראשית היא עיקור וסירוס של בעלי החיים, במקרים בהם הבעלים אינו מעוניין בהליך עיקור ישנן אפשרויות נוספות למניעת המלטות והריון של הנקבה. בכל מקרה של חשש להריון בקרב נקבה לא מעוקרת כדאי להקדים לפנות אל וטרינר לקבלת ייעוץ וסקירת האפשרויות העומדות בפניכם. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה